söndag 1 april 2012

I am Back

Tjenar alla då var man tillbaka igen,Ursäkta att jag varit lite frånvarande men som sagt det är typiskt när man har fibromyalgi en dag bra och 10 dagar dålig beroende på väder.Vi har regnigt i Malmö  och jag mår inte bra i min kropp och mina leder det känns som en ända tandvärk i hela kroppen :(  det är inget kul när man är svag och inte orkar med sig själva,ibland önskade jag att det fanns ett mirakel piller som gjorde en smärt fri och värk fri.
Jag är 40 år men min kropp är 100 år min hjärna vill en sak och min kropp vill en annan sak det blir typ korslutning i hela mitt system.som ni ser så blev det inte mycket skrivet för att det står stilla i mitt huvud jag har lite svårt att koncentrera mig på vad jag skulle skriva men men I Will be back on track när jag laddat om mina batterier i mina celler.Så mitt gott folk ha lite tålamod med mitt skrivande jag har ju trotts allt herr fibro som stör mitt liv.

Så peace Love and understanding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar