onsdag 4 april 2012

Sad day and face

                                                     Sad day and face :(
Morrning idag vaknade jag tidigt jag kunde inte sova så bra pg av min värkande kropp och ryggen ska vi inte tala om herre gud så ont jag har, på natten ibland blir jag fast på en sida och har svårt att vända mig.
Jag känner mig allmänt stressad för den 11 April så ska jag gå ett rehabiliterings projekt för att den 8 April blir jag ut försäkrad :( . Jag mår inte bra för att man blir tvingad att gör vad F-Kassan vill att man ska gå detta för att dem ska se om min arbetsförmåga är verkligen nedsatt,som om att man ljuger.Jag ska sitta bland 8 st personer när man inte mår bra och lyssna på deras berättelser jag har ingen koncentration till att hör vad andra har att säga om deras förbanade liv,Faktiskt har jag ingen lust att berätta om mitt liv och mina sjukdomar till allmänheten det är faktiskt privat.
Jag känner mig så sad  att man blir helt matt i kroppen av detta stressande,förhoppningsvis  så får jag ro i själen när allt är på plats igen.
Idag mår jag inte så bra min kropp känns helt mör och värker som tandvärk så it is my sad day and i have a sad face day.

3 kommentarer:

  1. Jag fick min diagnos sen 15 år sen, idag är jag snart 54 år. Jag förstår hur jobbigt det känns för dig att vara tvungen att sitta bland folk och berätta om dig själv... det gör det säkert för alla egentligen... men jag hoppas du kan få lite energi av vårsolen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunnel
      Jag önskade med att jag kunde ladda min kropp med lite energi av solen men i Malmö har vi tyvär inte så mycket sol som man vill knappt någon alls.Jag längtar till sommaren.Det känns bra att ha vänner som bryr sig.Ha det bra kram

      Radera
  2. Ville bara titta in med en kram! ♥.♥

    SvaraRadera